Trabzonspor'un yıldız isimlerinden Anthony Nwakaeme, Kasımpaşa'yı 6-0 yendikleri maçın ardından açıklamalarda bulundu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Nijeryalı futbolcu karşılaşma sonrası "Takımımı kutlamak istiyorum, harikaydık. Takım arkadaşlarıma tebrikler. Kale, defans, orta saha, forvet ile harikayız." dedi.
Bordo-mavili takımda oldukça iyi futbolcuların olduğuna vurgu yapan Nwakaeme "Sosa var, Sörloth gibi golcümüz var. Elimizden geleni yapıyoruz, böyle devam etmek istiyoruz" diyerek sözlerini noktaladı.
Bordo-mavili takımda oldukça iyi futbolcuların olduğuna vurgu yapan Nwakaeme "Sosa var, Sörloth gibi golcümüz var. Elimizden geleni yapıyoruz, böyle devam etmek istiyoruz" diyerek sözlerini noktaladı.



























Trabzonspor


